26 aug. 2010

S*Spinnsibbs Evita Romanovna

Evita kom till oss den 26 mars och sötare kattflicka får man leta länge efter.:)
Hon är så mysig och vill kela mest hela tiden. En riktig mamma gris är hon. 
Har full koll på vad jag gör hela dagarna. Lagar jag mat så sitter hon på bänken och följer alla rörelser.
Hänger jag tvätt så ligger hon i tvättkorgen. I duschen så lekar hon med vattnet.. Ja listan kan göras lång.. 
Ingen risk att jag känner mig ensam inte.. 

Pratar mycket och svara på tilltal. Spinner högt och ljudligt vid våra gos stunder.
Hon har så mycket kärlek att ge hela tiden.

Monica har sagt att Sibbar är så olik andra raser och nu har jag förstått det.:) 

Evita kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta..

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du börjat blogga, nu har jag en till blogg på min lista att besöka :-)

    SvaraRadera
  2. Tack..:) Ska försöka mig på detta iaf men det ska nog bra..
    Lägger till dig oxå på min lista.:)

    SvaraRadera