5 sep. 2010

Söndag

Imorse vaknade jag av att 2 av mina prinsessor låg och spann bredvid mig... Så mysigt..:)
Om Evita ser att jag har vaknat så är det ingen ide att försöka somna om. Hon spinner högre och högre sen tillslut så börjar hon kittla mig med morrhåren i hela ansiktet..
Så det är lika bra att kliva upp.:)
Hmm! Undra tro om man kan lära henne att slå på kaffe oxå.;)

Idag har Smulan bott hos oss i en vecka och det går så bra. Evita och hon har hittat varann. Dom har börjat sova, äta och busa tillsammans. Så roligt att se.:)

En sak jag måste bli van vid är att Smulan tycker om duschen.. Två gånger har det hänt nu att jag får sällskap av henne i duschen.:) Utan att bry sig så kliver hon rätt in och sätter sig..:) Tokfia där.

Nu står Evita här och vill mysa. Hon spinner och pratar samtidigt precis som sin mamma Lucia (eller hur Monica)..:)
Så vi säger god natt.

3 kommentarer:

  1. Vad härligt med en katt som älskar vatten, lätt att bada till utställning :-)

    SvaraRadera
  2. Säger som Lotta; skönt med en katt som älskar vatten. :) Ja, jag känner igen pratspinnandet både från Tasha och Lucia.

    SvaraRadera
  3. Ja vi får hoppas att hon tycker om att duscha när det är dax :-)

    SvaraRadera